ابزار ی کاربردی به نام SEO Web Page Analyzer
نوشته شده توسط : افتخاری


بهینه سازی Web Page Analyzer:
Seowebpageanalyizer ابزار مجانی seo 2020
این ابزار بدون‌پول، یکی ابزارهای ابزار سئو فوق العاده ی چک و تحلیل صفحه های میباشد و تجزیه و ارزیابی کاملی از صفحه های اینترنت به شما ارائه می‌دهد.

هر تصویری را که تگ alt ندارد، ساختار کلید کلمه و واژه کانونی، لینک و پیوند های داخلی و فرنگی، تیتر و توضیحات متا و بقیه موردها را ارزیابی و شما میتوانید نمره seo کاغذ خویش را فی مابین عددی از صفر تا صد مشاهده کنید.

LinkMiner:
linkن دیجیتال مارکتینگminer ابزار رایگا
LinkMiner یک پلاگین Chrome میباشد که به شما قابلیت و امکان میدهد تا هر شیت اینترنت را برای یافتن لینکهای وخیم و پیوندهای شکسته تحلیل فرمائید.

ابزار مجانی بهینه سازی 2020
تنها با یک کلیک می‌توانید لیست بی نقص پیوندهای شکسته را در یک پوشه CSV ذخیره نمایید؛ که مشتمل بر داده ها کد شرایط، نوع لینک و مورد ها دیگر هست.

اگربا LinkMiner پیوندهای شکسته متعددی را در صفحه ها سایت تان پیدا کردید، می‌توانید با به کارگیری از ذخیره سازی آن‌ها در یک پوشه CSV، مجموع لیست را در ابزار تجزیه و چک Ahrefs قرار دهید و بر پایه ی دامنه ها سازمان دهی نمایید.این ابزار به شما خواهد اعلام‌کرد که بیشترین لینکهای شکسته، از کدام دامنه میباشند.

Responsive Design Checker:
responsivedesignchecker ابزار بدون‌پول seo 2020
Responsive Design Checker، ترازو پاسخگویی و عکس العمل گرایی یک وبسایت را ارزیابی می نماید. صرفا کافی میباشد نشانی URL هر اینترنت سایتی را وارد فرمائید تا ببینیدکه اکران صفحه ها این سایت در لپ تاپ، دسکتاپ، تبلت و اساسی خیس از همگی، تلفن همراه به چه شکل به حیث میرسد(واکنشگرا بودن صفحه های را ارزیابی می کنید).

حتی می‌توانید طریق کوشش در دستگاههایی با نمایشگرهای خاص (مانند iPhone X) و وضوح صفحه های را در دسکتاپ های متفاوت مشاهده کنید.

آمار اخیر منتشر گردیده به وسیله گوگل که نشان میداد یوزرها برای اتصال به وب بیشتر از گوشی‌های هوشمند خویش استعمال میکنند و کمتر با کامپیوتر فردی متصل می شوند و همین زمینه نشان می‌دهد که واکنشگرا یا این که ریسپانسیو بودن یک وب سایت امری بسیار اصلی و کلیدی در seo یک وب سایت میباشد.

آزمایش تلفن همراه فرندلی Google را قطعا بر روی نشانی تارنما تان انجام دهید.





:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: